Rozgrzewająca zupka z dyni

 Zupa dyniowa! Na dwa sposoby 😉

w piwnicy uchowała mi się dynia. Pomyślałam, że można by było ją wykorzystać. Ale co tu zrobić? hm.. planując z mamą jadłospis na najbliższy tydzień pomyślałam „może zupkę?” . Związku z tym, że na dworze jest zimno, a zupka fajnie rozgrzewa;) Ponadto członkowie mojej rodzinki wręcz ją uwielbiają! A oto moje wersje tejże zupy! Nawet ten co mięsa nie je, znajdzie coś dla siebie.

Wariant 1

1. podsmażamy dynię w garnku z przyprawami takimi jak sól, pieprz. imbir, papryka. blendujemy,  zalewamy wodą dodajemy zioła do smaku i gotowe
Ja natomiast wole wersje mięsną:)

Wariant 2
2. Gotujemy wywar z piersi kurczaka i warzyw(marchew, pietruszka, Zioła). następnie wyławiamy wszystkie warzywa i kurczaka. dodaje zblendowaną dynie i gotujemy kilka minut. następnie dodaje (nie za dużo) zblendowane warzywka z wcześniej ugotowanego rosołu. wszystko doprawiam do smaku: solą pieprzem, imbirem, rozmarynem. Gotowe:)
Podaje z pokrojoną piersią z kurczaka i pestkami dyni

piszcie czy spróbowaliście

By Madziulka! :*

2 thoughts on “Rozgrzewająca zupka z dyni

Skomentuj

