Jedyni na świecie

Rodziców się nie wybiera, ale ja swoich nie zamieniłabym na żadnych innych…

Mama niezwykła kucharka. Kuchenna kombinatorka co tam wymyśli to i tak jest pycha. Niesamowite… Już wiem po kim odziedziczam te geny.. Jest moja najlepsza przyjaciółka zawsze i wszędzie. W każdej sytuacji mogę na nią liczyć. Cały czas się zastanawiam jak znosi moje godzinne lamenty telefoniczne nie odkładając telefonu na szafkę.. No właśnie, a da się tak ?

Tata och co to za człowiek.. Uparciuch taki ze ho ho…. Ale jest niesamowitą osobą. Jest w stanie dla swych dziewczyn zrobić dosłownie wszystko ( w sumie ma w domu same kobiety). Dziś spóźniłam się na pociąg. Oparł się, ze go dogonimy.  Zrobił wszystko by tak było. Było ciężko i to bardzo ale się udało.  I co ja bym bez niego zrobiła? Mam najlepszych rodziców na świecie choć by nie wiem co…

~~Madziulka

4 myśli w temacie “Jedyni na świecie

Dodaj komentarz